| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
aad900

Geslacht:  Geregistreerd op: 18-11-2007 Berichten: 681 Woonplaats: Rotterdam
|
Geplaatst: di dec 11, 2007 22:58 Onderwerp: Xenon verlichting |
|
|
Omdat er nog geen topic mbt tot verlichting was en ik vanavond Xenon in mijn SV gemonteerd heb (met hulp), ook hier maar ff een draadje geopend.
Wat mij betreft absoluut een aanrader. Het is niet echt goedkoop, ik was inkl montage etc 140 euries kwijt, maar het resultaat is wat mij betreft perfect. Helaas geen plaatje van de oude situatie, maar geloof me, het is een 'wereld' van verschil.
Hier een plaatje dat ik net voor de deur gemaakt heb:
 |
|
| Naar boven |
|
 |
HaRdCoRe-WeZ
|
Geplaatst: wo dec 12, 2007 12:05 Onderwerp: |
|
|
Ook ik rij met Xenon rond. Ik vind het echt een enorme verbetering, ik kan nu in de schemer, en zelfs in het donker met spiegelvizier rijden en toch is de weg verlicht. Naast de hoeveelheid licht, vind ik het er ook nog eens erg mooi uit zien. Heb alles zelf ingebouwd, appeltje-eitje werk.
Wil het ook weer op de auto hebben, door een slechte massa is van mijn vorige set 1 balast en 1 lamp overleden. Nu weer met 2 normale pitten rijden dus, en dat is een hele stap terug... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
aad900

|
Geplaatst: wo dec 12, 2007 21:29 Onderwerp: |
|
|
Dat ziet er bij jou ook netjes uit Wesley, vooral die vonken
Vanavond reed ik in mijn C3tje, en toen viel me het grote verschil weer op. Dus dat wordt weer ff sparen voor 2 x H1 met 2x balast
Ik zou het ook graag op mijn Freewind willen hebben, maar daar is de reflector maar matig van, dus ben bang dat het dan wat tegen zal vallen. Het nieuwere model 2001/2002 heeft een stuk betere koplamp gekregen. |
|
| Naar boven |
|
 |
HaRdCoRe-WeZ
|
Geplaatst: do dec 13, 2007 13:09 Onderwerp: |
|
|
Is het geen mogelijkheid om een reflector van het nieuwere model in te bouwen in je huidige Freewind? _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
aad900

|
Geplaatst: do dec 13, 2007 22:36 Onderwerp: |
|
|
Ik zou willen dat dat kon Wesley, maar dan moet de komplete topkuip vervangen worden (als dat al zou lukken )
Ik ga nog wel eens kijken of ik er wat aan kan doen, want de SV gaat straks in de stalling en dan zal de Freewind mij toch de winter moeten doorhelpen
edit: Ik zou het wel gaaf vinden zo'n nieuwe topkuip-unit
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|